OTÁZKY A ODPOVĚDI

CO VÁS ZAJÍMÁ A NA CO SE NEJČASTĚJI PTÁTE

Kde si mohu svoje vstupenky vyzvednout?

Vstupenky si nemusíte nikam chodit vyzvedávat. Máte je k dispozici okamžitě po nákupu v emailu.

Uhradil/a jsem vstupenky bankovním převodem, kdy je dostanu?

Vstupenky dostanete ihned poté, co zpracujeme vaši platbu. V případě bankovního převodu tedy v okamžik, kdy jsou peníze připsány na náš účet. Vstupenky poté okamžitě obdržíte na svůj email.

Napsal/a jsem v objednávce špatně svůj email, co teď?

Pokud si náhodou spletete svůj email, napište nám do chatu nebo na email info@vstupenkaonline.cz. V tomto případě Vám vygenerujeme jiné vstupenky novou objednávkou na váš správný email, která bude zdarma. A původní objednávku zrušíme. Uklidněním může být to, email nemá vliv na spárování platby za vstupenky.

Je důležité mít na akci vstupenku vytištěnou?

Ne, není to nutné. Pokud máte třeba chytrý telefon, nebo tablet, ze kterého půjde na vstupence přečíst údaje, tak můžete u vstupenku předložit vstupenku takto. Pokud tuto možnost nemáte, tak je další možností její vytisknutí.

Jak probíhá kontrola vstupenek u vstupu na akci?

Kontrola vstupenek probíhá ve většině případů spárováním údajů s podklady pořadatele, buď z tištěné vstupenky nebo ze vstupenky v elektronické podobě. Možností je také ruční kontrola pouze zaznačením v seznamu na papíře. Záleží na velikosti akce a počtu prodaných vstupenek. Varianta záleží na pořadatelích.

MÁŠ I JINOU OTÁZKU?

Napiš nám tady do chatu nebo jednoduše přes formulář níže

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů