PRO POŘADATELE
Již několik let pomáháme pořadatelům s předprodejem vstupenek, vytváříme online prodejní strategie a dáváme možnost šířit akce nejen do vlastních prodejních skupin na facebooku, ale tvoříme i cílené kampaně.
Předprodej vstupenek a voucherů
Přemýšlíš o dalším prodejním kanálu vstupenek na akce a události?
Využij našich několikaletých zkušeností a našich možností propagace nejen na Facebooku, Instagramu, ale i cíleným emailem.
Proč právě my?
"Nejjednodušší způsob, jak získat vstupenky z pohodlí domova nebo odkudkoliv chcete."
Půjdete najít
Zkušenosti s propagačními kampaněmi
Vyvoříme bannery a plakáty
Přizpůsobení na mobily
Rozložení Facebookové sítě
V těchto stránkách a skupinách je přes 3.317.000 facebookových uživatelů, které můžeme oslovit.
Důležité je být vidět
Využítí síly facebooku, bannery, příspěvky, sdílení akce
Online strategie
Aktivních uživatelů sociálních sítí v Česku je 5,7 milionu, což je 54 % populace. Co se týče využívání skrze mobilní telefon, je toto číslo o něco menší. Konkrétně skrze mobilní zařízení je připojeno 4,8 milionu uživatelů, což je 45 % populace.
Chytrá propagace
Facebook se dá chytře používat k šíření a propagaci tak, aby se cíleně zvýšila návštěvnost stránky akce a tím se zvýšil prodej vstupenek či voucherů. Umíme strategicky nastavit celou cestu zákazníka tak, aby se užvatel jednoduše dostal přímo k cíli.
Možnosti spolupráce
Již několik let pomáháme pořadatelům s předprodejem vstupenek, vytváříme online prodejní strategie a dáváme možnost šířit akce nejen do vlastních prodejních skupin na facebooku.
+ 5 % z prodeje vstupenek
dosah cca 15.000 uživatelů
+ 10 % z prodeje vstupenek
dosah cca 30.000 uživatelů
Navíc ZDARMA jako BONUS:
+ 20 % z prodeje vstupenek
dosah cca 50.000 uživatelů
Navíc ZDARMA jako BONUS:
+ 30 % z prodeje vstupenek
dosah cca 100.000 uživatelů
Navíc ZDARMA jako BONUS:
Nezávazně poptat
Popište nám trochu pořádanou akci či událost. Pro koho je určena, jaká je předpokládaná cena vstupenek, jaká je kapacita.
Po odeslání formuláře se spojíme a upřesníme si, čím konkrétně můžeme být užiteční a jaké jsou možnosti růstu předprodeje vstupenek.
AKCE A UDÁLOSTI
KTERÉ SE JIŽ USKUTEČNILY
NEBO NEZÁVAZNĚ POPTAT